איתמר בן גביר ברוך גולדשטיין / חוות ×"עת איתמר ×'ן ×'×'יר עוצמ×" ×™×"ו×"ית זאפ : מדוע תמונת ברוך גולדשטיין, שרצח 29 ערבים, תלויה בסלון ביתו?. איתמר בן גביר לא נותר חייב ופרסם בתגובה ללפיד: אתה רץ לכנסת במפלגה אחת עם תומך טרור, אתם מפלגת ברוך גולדשטיין. מדוע הוריד איתמר בן גביר את תמונתו של ברוך גולדשטיין מקיר ביתו? אל תסתתר, אל תהיה עוד מוג לב (חרדים, טורים) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון.

כך הוא גם יוריד מהקיר בסלון לפי הצורך: איתמר בן גביר לא עשה שירות בצבא. בן עמי כינה את גברת בן גביר איילה ואת בעלה איתמר. בהודעתו השלישית כתב יור יש עתיד: קריירות רבות תלויות על בלימה, מתנדנדות בין שמחה לאסון, בין מפלה.

תתר×'לו ×—×'ר ×
תתר×'לו ×—×'ר ×"כנסת איתמר ×'ן ×'×'יר צפו כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
בתכנית המתנחל של חנוך דאום, לפני 4 שנים, נגלה לעיני המצלמות כי עוד איתמר בן גביר תולה את תמונתו של ברוך גולדשטיין בסלון בביתו. יור 'עוצמה יהודית', חכ איתמר בן גביר, בראיון סוער באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. איתמר בן גביר מעריץ את ברוך גולדשטיין. יש עוד מדינה בעולם שמאיימים בחיסולה? 19/01/2020. יש צעירים שלא יודעים במה מדובר, אז צריך להזכיר: כמה דקות לאחר הפוסט שפרסם בנט, הפתיע ‏איתמר בן גביר והשיב לבנט כי הוא מוכן להוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון: כך הוא גם יוריד מהקיר בסלון לפי הצורך: אסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון.

יור 'עוצמה יהודית', חכ איתמר בן גביר, בראיון סוער באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

יש להם בהחלט הרבה סיבות טובות להיות בלחץ. הוא תלה תמונה גדולה שלו בסלון. בפברואר 1994 הגיע ברוך גולדשטיין, חבר תנועת כהנא חי למערת המכפלה עם רובה גליל. בתכנית המתנחל של חנוך דאום, לפני 4 שנים, נגלה לעיני המצלמות כי עוד איתמר בן גביר תולה את תמונתו של ברוך גולדשטיין בסלון בביתו. הרי איתמר בן גביר עשה תרגיל מסריח, כאשר בשביל כיסא בשלטון הוא תלש את תמונת ברוך גולדשטיין מהקיר: לא אוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מסלון הבית. אסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון. איתמר בן גביר 25 שנה לטבח גולדשטיין: נשמע פעם אחת את האמת המעשית שלך. יור עוצמה יהודית עונה ליור הימין החדש שהצהיר כי לא יסכים לריצה משותפת של שתי המפלגות. בפורים 1995, כשנה לאחר הטבח, התחפש בן גביר לגולדשטיין והצהיר כי הוא הגיבור שלו. הוא הלין על יחסי הציבור השליליים והבלתי הוגנים בעליל שמהם סובל איתמר, שעליו העיד כי בסך הכל, כפי שאני מכיר אותו, הוא דמות די חיובית. מפלגת ברוך גולדשטיין של בן גביר וסמוטריץ׳ היא מפלגת לוויין שהקים נתניהו.

איש הימין ברוך מרזל ויד ימינו של איתמר בן גביר הגיב היום (חמישי) לחיבור בין נפתלי בנט ושר החינוך הרב רפי פרץ ואמר בשיחה ברדיו צפון 104.5fm כי הציבור ראה מי ערבב את הכל יחד עם סמוטריץ'. אסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון. בכיר הליכוד לשעבר, דן מרידור, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו לאחר החיבור שרקם בין מפלגתו של סמוטריץ' לעוצמה יהודית של איתמר בן גביר • בריאיון לשישי בחמש עם גדעון אוקו הוא אומר: בסלון ביתו הייתה תלויה תמונה של ברוך גולדשטיין, במספר הזדמנויות נימק זאת בן גביר בכך שגולדשטיין הציל כמה מחבריו. יור עוצמה יהודית קרא ליור הימין החדש להתאחד:

לא ×™×'ינו ×'ן ×'×'יר ×
לא ×™×'ינו ×'ן ×'×'יר ×"ורי×" את ×"פסוק מתמונת ×'רוך ×'ול×"שטיין from www.srugim.co.il
בסלון ביתו הייתה תלויה תמונה של ברוך גולדשטיין, במספר הזדמנויות נימק זאת בן גביר בכך שגולדשטיין הציל כמה מחבריו. הצג ללא חת את עמדותיך. עוד איתמר בן גביר מגיב לדבריו של נפתלי בנט: בן עמי כינה את גברת בן גביר איילה ואת בעלה איתמר. בתכנית המתנחל של חנוך דאום, לפני 4 שנים, נגלה לעיני המצלמות כי עוד איתמר בן גביר תולה את תמונתו של ברוך גולדשטיין בסלון בביתו. בפברואר 1994 הגיע ברוך גולדשטיין, חבר תנועת כהנא חי למערת המכפלה עם רובה גליל. איתמר בן גביר 25 שנה לטבח גולדשטיין: בן גביר, שאיים להגיע לרבין לפני שנרצח ותלה בביתו תמונה של הרוצח ברוך גולדשטיין והתחפש אליו, לא התרגש מההתחייבות של נתניהו שלא למנותו לשר.הוא כבר הודיע שידרוש זאת מראש הממשלה, והוא לוטש עיניים בתפקיד השר לביטחון הנגב.

כמה דקות לאחר הפוסט שפרסם בנט, הפתיע ‏איתמר בן גביר והשיב לבנט כי הוא מוכן להוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון:

הגישה הזו של לתת לגיטימציה בפברואר 1994 הגיע ברוך גולדשטיין, חבר תנועת כהנא חי למערת המכפלה עם רובה גליל. איש הימין ברוך מרזל ויד ימינו של איתמר בן גביר הגיב היום (חמישי) לחיבור בין נפתלי בנט ושר החינוך הרב רפי פרץ ואמר בשיחה ברדיו צפון 104.5fm כי הציבור ראה מי ערבב את הכל יחד עם סמוטריץ'. יש צעירים שלא יודעים במה מדובר, אז צריך להזכיר: על תמונתו של ברוך גולדשטיין, אותה הוריד איתמר בן גביר מקיר ביתו בסוף השבוע האחרון. הרי איתמר בן גביר עשה תרגיל מסריח, כאשר בשביל כיסא בשלטון הוא תלש את תמונת ברוך גולדשטיין מהקיר: איתמר בן גביר לא נותר חייב ופרסם בתגובה ללפיד: יותר ויותר בני נוער הולכים לאופציה הקלה. לא אוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מסלון הבית. אחד ממנהיגי עוצמה לישראל התייחס בכאן רשת ב להבדלים האידיאולוגיים המונעים בשלב זה את החיבור בין מפלגתו לבין הבית היהודי והאיחוד. מדוע הוריד איתמר בן גביר את תמונתו של ברוך גולדשטיין מקיר ביתו? נועם רבקין פנטון, פלאש 90) יום רביעי האחרון, שמונה בערב. יש להם בהחלט הרבה סיבות טובות להיות בלחץ.

אסיר את התמונה של ברוך גולדשטיין. איתמר בן גביר 25 שנה לטבח גולדשטיין: הגישה הזו של לתת לגיטימציה איתמר בן גביר לא נותר חייב ופרסם בתגובה ללפיד: בן גביר, שבחסות בנימין נתניהו הפך מדמות קיצונית במיוחד שמאופיינת בהערצה למאיר כהנא ולרוצח ברוך גולדשטיין, לחבר כנסת בולט וכמועמד לשר בממשלה, הוא חומר קלאסי לשולחן השישי של אופירה וברקו.

×
×"×"שווא×" ×'ין ×'ן ×'×'יר ל×'ין ×™×–×'ק ×"יא ×"מ×'ו×'×™×" from www.ynet.co.il
בכיר הליכוד לשעבר, דן מרידור, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו לאחר החיבור שרקם בין מפלגתו של סמוטריץ' לעוצמה יהודית של איתמר בן גביר • בריאיון לשישי בחמש עם גדעון אוקו הוא אומר: איתמר בן גביר מעריץ את ברוך גולדשטיין. האם ברוך גולדשטיין מחבל או רוצח? מדוע הוריד איתמר בן גביר את תמונתו של ברוך גולדשטיין מקיר ביתו? יור עוצמה יהודית קרא ליור הימין החדש להתאחד: בפברואר 1994 הגיע ברוך גולדשטיין, חבר תנועת כהנא חי למערת המכפלה עם רובה גליל. נועם רבקין פנטון, פלאש 90) יום רביעי האחרון, שמונה בערב. איתמר בן גביר לא נותר חייב ופרסם בתגובה ללפיד:

בן גביר, שאיים להגיע לרבין לפני שנרצח ותלה בביתו תמונה של הרוצח ברוך גולדשטיין והתחפש אליו, לא התרגש מההתחייבות של נתניהו שלא למנותו לשר.הוא כבר הודיע שידרוש זאת מראש הממשלה, והוא לוטש עיניים בתפקיד השר לביטחון הנגב.

האם ברוך גולדשטיין מחבל או רוצח? למרות שחזרתי ואמרתי שאני נגד פגיעה בערבים וחפים מפשע, החלטתי. בן גביר, שאיים להגיע לרבין לפני שנרצח ותלה בביתו תמונה של הרוצח ברוך גולדשטיין והתחפש אליו, לא התרגש מההתחייבות של נתניהו שלא למנותו לשר.הוא כבר הודיע שידרוש זאת מראש הממשלה, והוא לוטש עיניים בתפקיד השר לביטחון הנגב. כמה דקות לאחר הפוסט שפרסם בנט, הפתיע ‏איתמר בן גביר והשיב לבנט כי הוא מוכן להוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון: הגישה הזו של לתת לגיטימציה בתכנית המתנחל של חנוך דאום, לפני 4 שנים, נגלה לעיני המצלמות כי עוד איתמר בן גביר תולה את תמונתו של ברוך גולדשטיין בסלון בביתו. בן גביר פרסם פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו הוא אומר: נועם רבקין פנטון, פלאש 90) יום רביעי האחרון, שמונה בערב. על תמונתו של ברוך גולדשטיין, אותה הוריד איתמר בן גביר מקיר ביתו בסוף השבוע האחרון. יור עוצמה יהודית קרא ליור הימין החדש להתאחד: איש הימין ברוך מרזל ויד ימינו של איתמר בן גביר הגיב היום (חמישי) לחיבור בין נפתלי בנט ושר החינוך הרב רפי פרץ ואמר בשיחה ברדיו צפון 104.5fm כי הציבור ראה מי ערבב את הכל יחד עם סמוטריץ'. בסלון ביתו הייתה תלויה תמונה של ברוך גולדשטיין, שביצע את הטבח במערת המכפלה. קריירות רבות תלויות על בלימה, מתנדנדות בין שמחה לאסון, בין מפלה.

ברוך גולדשטיין, רופא מקריית ארבע נכנס חמוש למערת המכפלה בחברון וירה לעבר מאות מתפללים מוסלמים שהיו במקום איתמר בן גביר. נועם רבקין פנטון, פלאש 90) יום רביעי האחרון, שמונה בערב.